wtorek, 12 lipca 2022

12/07/2022

Już prawie północ.. Chciałabym coś tutaj napisać. Mam nawet taką wewnętrzną potrzebę, ale nie wiem jak.. Nie wiem o czym. Za dużo mam myśli.

Kiedy kilka-kilkanaście lat temu trafiłam na forum, piękne to były czasy. Chciałam schudnąć tylko niewinne kilka kilo, potem jakoś poszło. Na tyle, że otwierając lodówkę zanosiłam się płaczem. Upłynęło kilka lat. Chciałam wyleczyć głowę, poszłam na zaoczną dietetykę. Niestety(?) nie pomogło. Może wcale tego nie chciałam.
Kilka lat temu zaczęłam pracę w korpo. Skutecznie mi to pomogło. Później pojawiły się problemy zdrowotne. Roztyłam się. 
Zrzuciłam większość nadbagażu, aleee chcę więcej. Muszę wrócić do czasów świetności. 



Kilogramów.. Za dużo. 

1 komentarz:

  1. Podziwiam za pracę w korpo! Lubisz tą pracę? Super, że wracasz do pisania, z czasem pewnie będzie lepiej. Mi też póki co dziwnie się pisze.

    OdpowiedzUsuń